/* $test = get_post_meta( 247, '_da_hotspots', true ); $new_test = $test; $new_test[15]["style"] = "reserveret"; //echo $test; //print $test; print_r($test[15]["style"]); print_r($new_test[15]["style"]); */ ?>
for at se plantegning og booking af stand
Du kan finde billeder fra sidste års leverandørudstilling på konferencen, hvor ca. 520 personer deltog.
Vi vil igen i år benytte “Glassalen” som udstillingsområde. Yderligere information om standenes placering fremgår af plantegningen ved booking.
Bemærk at der er inkluderet to konference deltagelser med festmiddag ved køb af en stand.
Stand á 2x3m – 25.500,- (ex. moms)
Stand á 2x2m – 22.500,- (ex. moms)
Stand á 1x4m – 22.500,- (ex. moms)
Opsætning fra mandag d. 1. oktober kl. 19 indtil konferencestart d. 2. oktober kl. 9.30.
Nedtagning fra konferencens afslutning kl. 14.30 d. 3. oktober
Vi trykker et konferencekatalog, som vil blive uddelt til deltagerne ved registrering. Kataloget indeholder program, udstillerkatalog og deltagerliste. Kataloget trykkes i farver. Hvert firma, der udstiller har én side i udstillerkataloget (ikke for- og bagside).